cassandraibrik

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Casssandra Ibrik - 20 april 2011 23:52

Hejj :D
kom tyyp nyss hem ,:)
vi kolla lite på Barcelona vs. Real Madrid <3
BARCELONA MÅSTE VINNA , även om det står 1-0 till real just nu :/
det e ju miin åsikt sen tycker alla inte om samma lag :)
iaf , o när jag kom hem så titta jag o mamma på Twilight New Moon , men
bara lite av den :* ,, nu sitter ajg vid FB, BDB, Bloggplatsen :)
<3
jaa detta bli mitt sista inlägg för idag <3
Bloggar nog lite imorgon :' hihi
CassandraIbrik<3

Av Casssandra Ibrik - 20 april 2011 18:41

Hejjhejj!Är på väg till min moster :* eftersom att min mamma o pappa ska iväg :)Ska snart platta Miin syrras hår :) nu får ni ha det bra, kanse blir Det ett inlägg sen:) //Cassandraibrik<3

Av Casssandra Ibrik - 20 april 2011 16:22

Hejjhejj!
Kom nyss in igen efter att ha städat med pappa :/
Sen tyyp gick jag till köket o diska lite , (fjäska lite för mamma så att jag kan stanna hemma idag) ,, haha LOL<3'

Skicka nyss ett meddelande till henne o väntar på svar :D <3
jajja nu ska jag vänta vidare :/<3
/cassandraibrik<3

Av Casssandra Ibrik - 20 april 2011 14:57

Jaa :*
gjorde nyss lite ändringar , kommentera vad ni tyckoer och ifall ni tycker jag borde gjort något annat :*
<3
nu ska jag iaf gå ut o hjälpa pappa :)
Bloggar mer senare
BTW; VILKEN AV DESSA BILDER E SNYGGAST =) ? <3
   

Av Casssandra Ibrik - 20 april 2011 14:09

Hejj :*
Jag gjorde nys en ny blogg , för er som vet så hade jag www.Cassiijjanaa.bloggplatsen.se innan :
men nu har jag tait bort den o finns nu på denna :Dska försöka skriva så mycket jag kan :P

-.-

Haha :D Just nu sitter jag o mixtrar med miin blogg , ska snart ut hade jag tänkt, sen ikväll ska mamma o pappa ut med jobbet så jag får antaglingen hitta på något under tiden :P
egentligen skulle jag varit hos Daniela,, men nu ska jag inte det längre :*

IGÅR

-.-

igår vakna jag vid typ 10 något :D
sen titta jag på tv , gick upp och fixa mej :D
åt två mackor ,, :)
sen gick jag ut till busshållplatsen , åkte ner till stan :P
gick till mamma, sen tyyp bad hon mej gå ner o köpa en tröja från vila , o glass till henne o hennes kompisar och till miig :d så jag gjorde det :)
så när jag stod nere vid pistachia ,, så fråga jag ifall dom hade något jag kunde stoppa ner sakerna så han bara nej det har jag inte så jag bara nehe , då får jag väl ta detta med mej upp den komma ner o hämta resten av sakerna :/
han bara ja det får du göra sen sa jag till han att han skulle förbereda mina chokladdoppade jordgubabr så att dom var färdiga när jag kom tillbaka :D
han bara ja jag fixar det nu , :*
så jag bar okej så gick jag upp o lämna allt sen gick jag ner igen :)
men klaart så hade han inte  ens börjat med jordgubbarna såjag fick ställa mej i kö "IGEN" -.-
sen efter jag betalt o sånt gick jag upp igen :D snacka om att jag blev yr av alla trappor :/
iaf, nu ska jag fortsätta med att fixa till lite på miin blogg :D
Hoppas ni gillar den :*
SPRID, FÖLJ, KOMMENTERA
hihi 
/ Cassandraibrik

Presentation


Hejj:D
välkommen till miin blogg ,
läs , följ, kommentera , sprid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cassandraibrik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards